2011. augusztus 28., vasárnap

A fiam szülinapja

Ruben Ferrari-versenyautója

Ruben a tortával, mellette kisebbik öcsém, Dodi



Kicsi fiam, aki a leghelyesebb, legvagányabb kicsi férfi szombaton lett három éves, ezt vasárnap délután meg is ünnepeltük! Nagyjából meg vagyok elégedve a tortával! Ami pedig még fontosabb: az ünnepelt szülinaposomnak nagyon tetszett, olyan édesen megölelt, amikor meglátta!!! Az íze amúgy túrórudis: kakaós piskóta + tejszínes-túrós krém. Eléggé féltem a versenyautó-formától, sima autót terveztem, de a férjem rábeszélt mégis erre. Jól tette és köszönet neki a segítségért, mert hogy nem csak rábeszélt, hanem a sablont ő készítette nekem és a készítés közben is segített az arányokat, méreteket kitalálni, mint a család fő ferrari-rajongója!
Az első-hátsó szárnyak, valamint a kerekek külön készültek és külön lettek leburkolva, de szintén kakaós piskótából, túrós krémből és csokis-vajas krémből állnak. A rögzítésekhez saslikpálcákat, fogpiszkálókat használtam fel. A ferrari-jelet (lovacska) szabad kézzel, ecsettel festettem, ami az én kézügyességemhez képest csoda. Az volt előttem, hogy Ruben számára azért felismerhető legyen.
A bulira már jó előre készülődtünk a gyerekekkel: helyes autós meghívót írtunk, díszes szívószálakat készítettünk, aznap pedig sok lufival kidíszitették az apjukkal az udvart a kerti partihoz. A szülinapi étkek között szerepelt: pizza és annak vega változata, babapiskóta, zserbó, "görögdinnye" (a kinézete legalábbis, amúgy kekszalapú édesség, de nagyon mutatós), citromos limonádé.
A buli jól sikerült: a gyerekek remekül szórakoztak, Ruben jól érezte magát és nagyon örült az ajándékoknak!


Ruben, nagyon sok boldog szülinapot, nagyon szeretlek kicsi fiam!!!! :-))

1 megjegyzés:

  1. AZTA!!!!!!!!!! MICSODA TORTA!!!!!!!!!!!

    ( „segített az arányokat, méreteket kitalálni”- na igen… Ezt el tudom képzelni… Azért vannak dolgok amikhez mi nők nem sokat konyítunk… )

    Itt egy kisfiút nagyon szeret az anyukája!!!!

    BOLDOG BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!!

    VálaszTörlés