2012. június 16., szombat

Kutya torta



Különösen nagy vállalkozás volt erre a napra ez a háromemeletes torta, mivel a héten műtöttek (egynapos seb.), de meglett időre ! Egy meglepetés bulira rendelték a szülinaposnak és annyi volt a kívánság, hogy három kutya szerepeljen rajta és túrós-meggyes ízű legyen.
A színvilágon sokat gondolkodtam, de mivel idősebb férfi ünnepli a szülinapját, így a barna-fehér kombináció mellett döntöttem. A díszítés alulról felfelé csontok, tappancs-nyomok, csíkok egyszerű szegélyekkel és természetesen a három kutyával, ebből a legnagyobb lent álló kutya az én művem, a másik kettő a nagymamám alkotása! Magam nem vagyok valami jó a formázásban, pedig jó lenne...
Nem vagyok elégedett a tortával, de mindig új tapasztalatot gyűjt az ember. A visszajelzések szerint a buli jól sikerült, az ünnepeltnek tetszett a torta, a vendégseregnek ízlett a torta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése