2011. február 21., hétfő

Máktorta


Egyszerű, gyors, egészséges és nem mellesleg finom (főleg, aki szereti a mákot).
A torta alapját adó tésztareceptet itt: http://kiskukta.blogspot.com/2009/12/maktorta.html találtam,ez alapján késztettem el. Miután kihűlt, három lapba vágtam és egy egyszerű, "alakkímélő" krémet készítettem hozzá. Ehhez  2 csg vaníliás pudingport vaníliás cukorral, ízlés szerint néhány ek kristálycukorral és 5 dl tejjel sűrűre főzzük, fahéjjal ízesítjük. Ezután adjuk hozzá a gyümölcsöt, én saját házi befőtt barackot kevertem hozzá. Utóbbi levéből néhány evőkanálnyit 1 ek zselatinnal felmelegítünk és hideg-sokkal a krémhez adjuk. A tortát betöltjük, majd behűtjük néhány órára. Díszítjük (ez nekem nem nagyon sikerült, sablon segítségével szórócukorral akartam virágokat).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése