2011. február 3., csütörtök

Az első bejegyzésem

Néhány perce létrejött a blogom. Oka tulajdonképpen főleg az, hogy valahol összegyűjthessem a tortáim képeit és az ezekkel kapcsolatos megjegyzéseim. A másik ok pedig, hogy talán majd egyszer tőlem is meríthet valaki ötletet, ahogyan én nagyon hálás vagyok sok "bloggertársamnak" a rengeteg ötletért, receptért! Nagyon sokat tanulok-tanultam általuk!
Egy-két éve én sütöm népes családunkban az aktuális szülinapos tortáját, így nagy örömömre sok tortát sütök egész évben, ezen kívül idén még több alkalmam adódik, hogy a konyhában sütögessek. Igyekszem mindent itt dokumentálni is.

1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, alig várom az első tortát, hogy láthassam.
    Engem a kávé, és a citrom torta érdekelne.
    Vagy lehetne egy olyan pillangó formájú tortát sütni, hogy egyik szárnya kávés, a másik csokis, a teste meg citromos lenne?
    Szeretnénk majd egy hasonlót rendelni. Lehet róla szó? angyal

    VálaszTörlés