2011. február 13., vasárnap

Szintetizátor, avagy Apukám szülinapi tortája

Apa aktuálisan legkedveltebb hobbija a zenélés, és mint mindenben, ebben is példát vehetek róla kitartásban! Sokat gyakorol a szintin, ezért adódott az ötlet. A szinti belül csokitortát rejt: kevés sima piskótatészta, sok krém az ünnepelt óhajainak megfelelően. Kívül fondant, ami kivételesen egész jól sikerült, de ebből szinte semmi nem látszik :). A szinti részét, ill. a fekete billentyűket olvasztott csokival, a feliratot fehér csokival készítettem. Tanulságot ezúttal is bőven levonhatok, hibát vétettem szép számmal: a külső díszítéshez aprólékosabb tervezés szükséges, valamint érdemes már első körben használnom a mérőszalagot, vonalzót, sablonokat készítenem, melyet itt a férjem segített nekem (köszönöm-köszönöm férjecském, nem is tudom mi lenne, ha nem állnál mindenben mellettem!!!!!). 
És, hogy hány éves lett Apukám? Hát, amennyinek közel sem látszik, mert innen üzenem: Apa, még mindig sportos, fiatalos, jóképű vagy, sok minden mellett ezért is büszke vagyok Rád!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése