2011. április 25., hétfő

Thomas és a whisky

Manó így örül neki :-))!!

Na, persze, ne gondoljunk semmi rosszat Thomas gőzmozdonyról... Tegnap két torta is készült egyszerre szeretett kis konyhámban (ez a magyarázata a címnek)!
Az egyik bátyámnak készült (nem a Thomas...): egy whisky-üveget jelképező torta címkéjében személyes utalásokkal. Ez a torta belül kávés-vaníliás piskótalapból és kávés-mascarponés krémből állt. Fincsi lett, tetszett és ízlett az ünnepeltnek!! :-)) Íme:


Thomas, a kis gőzmozdony vidáman zakatol a virágos dombon át Vid, édes keresztfiam tortáján! Már 4 éves nagyfiú lett és töretlen Thomas-rajongó!Belül a kis ünnepelt kívánságára a kedvenc: csokis piskóta és csokis krém volt. Annyira drága volt, amikor meglátta a tortáját! Olyan jó volt látni, hogy örült neki!! :-)) A Thomas-figurát is én készítettem, de ez egyértelmű az esetlenségét látva (na jó, ez az első ilyen figurám és nincs is kézügyességem, hogy mentsem magam..., majd lesz jobb is!). Fondant-díszek tekintetében most sokat készültem előre, mivel három édes apróságomtól csak késő este engedhetem át magam a tortászkodás rejtelmeinek, de azt hiszem amúgy is hasznos előre gondolkodni, készülni.

A figura elhelyezését az ünnepeltre bíztam


Fiúk! Innen is még egyszer nagyon sok boldog szülinapot kívánunk!!

2 megjegyzés:

  1. :)))))) Az egész, a leírás is, a képek is, és a személyek is egy nagy :)))))))!!!

    VálaszTörlés