2011. május 1., vasárnap

Rege első szülinapja :-)) !

Éljen az ünnepelt!

Szombaton, április utolsó napján 1 éves lett legkisebb gyermekem, pici lányom! Ma meg is ünnepeltük, nagy bulit csaptunk!
A szendvicsek, svéd húsgolyó, saláták mellett, "virágos muffinokat" tálaltam (csokis és erdei gyümölcsös fondantdíszekkel):

És a torta: az ünnepelt igényeinek megfelelően merőben más krémmel készült, mivel korából adódóan a tej, tejszín stb. nem jöhetett számításba. Vaníliás piskótát sütöttem kb. 12 tojásból, a krémben pedig volt túró, joghurt és barack. Fondantdíszítéssel egy kis teknőst próbáltam megjeleníteni, aki egy kis virággal a szájában és egy pillangóval a hátán alszik a virágos réten. Az ötletet egy kis mesekönyv ihlette, amit Regével szeretünk olvasgatni-nézegetni.

Nagyon-nagyon boldog születésnapot, pici Regém!!!

Na, és a képek (melyek ismét sikerülhettek volna sokkal jobban, a tortáról közeli nincs is igazán, bocsi):
Rege és a torta (vagy a gyertya lángja?)




Félig elfogyva és meggyötörten...

1 megjegyzés:

  1. Istenem!! És én pont most vagyok ritkán gép előtt!!! Nagyon aranyosak a képek, a kisbaba, a torta is, s minden!!!

    VálaszTörlés