2011. május 29., vasárnap

Rebi kastélya


Hát, megünnepeltük itthon is Rebi nagylányom 5. szülinapját kerti partival, természetesen sok finomsággal és nagy tortával. A finomságokról sajnos most nem készült fotó, elfelejtkeztem róla: fehér mandulával töltött- és rózsaszín, töltetlen raffaello; szezámos-sós rúd; gyömbéres-mézes kekszek készültek, előételként lazacos mini falatkákat tálaltam és fincsi bogrács-gulyást főztünk a kertben. Sok gyerek volt a bulin, nekik akartunk kedveskedni a héten készített katicás szívószálakkal (színespapírból).
És a torta! Rebinél mostanában a hercegnős, tündéres, királylányos mesék a menők és egy szép palotát álmodott meg magának, ez alapján terveztem meg a szülinapi tortáját. Fehér aranysárga ablakokkal, ajtóval sárga minirózsákkal stb. Belül természetesen a legnagyobb torta epres vaníliás piskótával (a kedvenc, már tavaly és tavaly előtt is ez volt a kívánsága), a középső csokis (hogy azok is örüljenek, akik az eperért nem rajongnak) a tetejét pedig az ünnepelt kapta: kakaós piskóta epres krémmel. A tető fagyitölcsérből készült. Az epres nagyon szépen megállt a vágáskor, szépen látszottak a rétegek, az eperdarabok.
Az ünnepeltnek nagyon tetszett, örült neki és jól megette a felső szintet :-)) és anyukám is nagyon megdicsérte, ami nagyon jól esett! Így én is talán picit elégedett vagyok, ez volt talán eddigi legnagyobb munkám és nagyjából összejött az, amit terveztem.

1 megjegyzés: