2012. május 13., vasárnap

Napraforgós torta Nanának



Ez a torta a nagymamámnak készült. A tavalyi emeletes tortán sok kedvencet szerepeltettem, de a napraforgó, mint legkedvesebb virág, már nem fért rá, így az idei szerény ünneplésre ezt terveztem. Kiszúrom nincs ehhez a virághoz, ezért oldottam meg így (a fotó most sem az igazi, de...).
Belül a szokásos piskótalapokon túrós-meggyes töltelék volt. A meggy jól illett a piskótához és a túrós krémhez, a gyümölcs finom üdeséget, frissességet adott a tortának.
A torta mindenkinek ízlett és tetszett, főleg az ünnepeltnek, aminek én nagyon örülök :-))
Nana, nagyon sok boldog születésnapot, még sok egészségben, fittségben, örömben telt évet!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Meseszép ez a torta!!! Szó szerint!

    Ha én egyszer egy mesében találom magam és torta evés is lesz a történetben, ilyen tortát szeretnék!!!

    VálaszTörlés