2011. december 8., csütörtök

Focipálya



Még hétvégén készült ez a torta: egy szombat esti sportbálra rendelték.
A pálya vaníliás-klasszikus oroszkrém tölteléket rejt, amit fondanttal borítottam. A focilabdát már előre elkészítettem az időhiány és a száradás miatt. A fehér vonalakat igyekeztem méretarányosan, pontosan megjeleníteni fehér fondantcsíkkal.  Köszönet a férjemnek, mivel a kaput ő készítette fogpiszkálóból, majd együtt festettük le. És természetesen nem álltam meg, hogy ne kapjon helyet a pálya szélén egy kis fű-virág...
A fotóra már nem jutott időm, de a bálon lefotózták! A visszajelzések nagyon pozitívak voltak mind a kinézettel, mind az ízzel kapcsolatban!!

2 megjegyzés:

  1. :-) Nagyon tetszik!!! Nagyon aranyos!!! Tényleg olyan mint egy kis focipálya!!! Még egy kedves személy is az eszembe jut róla, akivel ha találkozok, TŐLED FOGOK ILYEN TÖRTÁT RENDELNI!!!!

    VálaszTörlés
  2. Egyébként csak most vettem észre, egyforma a blogunk sablonja!!! Én is ugyan ilyen kinézetű blogba írom a bejegyzéseim. Ezt csak most vettem észre!!!

    VálaszTörlés